.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه از دانشگاه آزاد اسلامی ساری
اخبار کوتاه از دانشگاه آزاد اسلامی ساری

اجرای سامانه انتخاب واحد با استفاده از موبایل ، اعطاي وام به 1876 دانشجو ، پذيرش دانشجو در دوره کاردانی و ...از جمله خبرهای کوتاه از دانشگاه آزاد اسلامی ساری است.

اعطاي وام به 1876 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

از سوی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به 1876دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در سال 87 وام قرض الحسنه شهریه ،ازدواج و مسکن پرداخت گرديد.

سيد محمد امري رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بيان اين مطلب گفت : اين وام ها به صورت وام شهريه با باز پرداخت کوتاه مدت به تعداد 993 فقره ، ميان مدت 627 فقره ، بلند مدت 256فقره با بازپرداخت فراغت از تحصیل پرداخت گرديد .

امری مبلغ وام پرداخت شده به دانشجويان در طي سال 87 را 7 میلیارد و 618 میلیون و 458 هزار و 742 ريال اعلام نمود و با اشاره به مساعدت ویژه برای پرداخت شهریه دانشجویان خاطر نشان کرد: در طی سال گذشته تعداد 4453 فقره تقسیط شهریه(چک مدت دار ) به ارزش 926/636/406/12 ریال صورت گرفته است.

رئیس صندوق رفاه واحد ساري اظهار اميدواري كرد با پرداخت به موقع اقساط از سوي دانشجویان زمینه ارائه خدمت بهتر و مناسب تر به سایر دانشجویان نیز فراهم شود.

گفتنی است هم اکنون 7800 دانشجو در 73 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در این واحد دانشگاهی تحصیل می کنند.

پذيرش دانشجو دوره کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری

آموزشکده فنی و حرفه ای سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در رشته‌هاي حسابداري، كامپيوتر ( نرم افزار ) ، ساختمان، معماری ، مدیریت خانواده ، الكترونيک ، الکتروتکنیک ، امور اداری ، تاسیسات ، گرافیک ، تربیت بدنی از بين داوطلباني كه داراي ديپلم فني حرفه اي و كاردانش هستند دانشجو مي‌پذيرد.

 داوطلبان مي‌توانند از طريق پايگاه اينترنتي www.sari-samacollege.ir اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند و برای دریافت دفترچه ثبت نام به دفاتر پستی مراجعه کنند.

قابل ذکر است آموزشکده سما ساری برای اولین بار در دوره کاردانی مدیریت خانواده دانشجو پذیرش می کند.

همچنین شماره تلفن 6 - 2291501 برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار داوطلبان گرامی است.


ارائه 15 مقاله علمی اعضای هیات علمی واحد ساری

دکتر همایون موتمنی معاون پژوهشی واحد ساری و رییس شورای پژوهشی منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشد مقالات ارائه شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت : در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 15مقاله علمی از سوی اعضای هیات علمی این دانشگاه در همایش ها و مجلات علمی معتبر ارائه و به چاپ رسیده است.
وی افزود : از این تعداد 5 مقاله تحت عناوین «سیاست های استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه اطلاعاتی هزاره سوم » و « تبیین رسالت آموزش عالی و توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی با چشم انداز ایران 1404 » توسط دکتر محمد صالحی ، مقاله « موانع پژوهش و کاربست آن با تاکید بر نقش مدیریت پژوهش » توسط دکتر رمضان حسن زاده ، مقاله « قیمت گذاری پایدار ساز ه های سیستم قدرت (pss) با استفاده از game theory »و «respons imporovement of doublyfed induction enerators driven by wind turbines using pso and rcga algorithms » توسط محسن صدقی و علی خطی در همایش های بین المللی ارائه گردید.

اجرای سامانه انتخاب واحد با استفاده از موبایل

انشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تا پایان سال جاری طرح انتخاب واحد با استفاده از موبایل را اجرا می کند.

مهندس بحری مدیر بخش فن آوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب در ارتباط با فعالیت ها و عملکرد این بخش از حوزه معاونت پژوهشی گفت : راه اندازی سامانه مدیریت امور تغذیه و سلف سرویس ، نصب و راه اندازی شبکه فیبر نوری به طول بیش از 2000 متر ، ایجاد شبکه گسترده دانشگاهی مبتنی بر سوئیچهای مدیریت شده سیسکو به تعداد بیش از 70 دستگاه ، نصب و راه اندازی ارتباط شبکه ایی بی سیم بین مجتمع دانشگاهی و خوابگاه های دانشجویی ازجمله فعالیت های این بخش می باشد .

وی با اشاره به خرید بیش از 150 دستگاه کامپیوتر و چاپگر جهت تجهیز کارگاه ها و بخش های مختلف اداری و همچنین راه اندازی سرویس الکترونیکی بانک ملی جهت اخذ شهریه از دانشجویان خاطر نشان کرد : بیش از 7000 کارت الکترونیکی برای استفاده دانشجویان از سامانه های الکترونیکی دانشگاه صادر شده است .

مهندس بحری از جابجایی خط E1 و Data و ارتقاء آن ، نصب و راه اندازی سرویس مخابراتی PRI و سامانه نرم افزاری اتوماسیون اداری به عنوان بخش دیگری از فعالیت های کارشناسان این بخش از دانشگاه عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حجازی 18 تير 1388
واقعا این عکس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری یا تقلب کردید عکس جای دیگر را مانند رای به مردم قالب کردید اگر واقعا این عکس واقعی است به مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر این همه همت و پشتکار تبریک می گویم
حجازی از نوشهر
علی 6 مهر 1388
من که تا به حال دانشجوی ارشد تو دانشگاه ندیدم چه برسه به دکترا .
نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنند که حتما با دروغ کارشون رو پیش ببرند.
دانشجوی مهندسی کامپیوتر - نرم افزار در همین دانشگاه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.